a

الگوریتم های اینستاگرام و موفقیت با کمک آنها

۷۶ / ۱۰۰

واقعا الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

این سوالی رایج در بین ادمین ها، بلاگر ها و هر کسی است که سعی دارد پیج اینستاگرامش را رشد دهد یا درگیر برندسازی شرکتش است.

بنابراین، ما نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام در قبال پست‌های Feed، استوری ها، صفحه اکسپلور و ریلز اینستاگرام را در سال ۲۰۲۴ بررسی می‌کنیم.

به علاوه، نکات برتری راجع به هک رشد در اینستاگرام، تولید محتوا اینستاگرام و هر آنچه که باید انجام دهید تا قوی تر در این شبکه اجتماعی بسیار وسیع ظاهر شوید، را خواهیم گفت.

#
الگوریتم اینستاگرام چیست؟
#
الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟
#
الگوریتم اینستاگرام در قبال پست های فید چگونه عمل می کند؟
#
الگوریتم اینستاگرام در قبال ریلز چگونه عمل می کند؟
#
الگوریتم اینستاگرام در قبال استوری چگونه عمل می کند؟
#
الگوریتم اینستاگرام در قبال صفحه اکسپلور چگونه عمل می کند؟
#
الگوریتم اینستاگرام در قبال پیج های کاری، بلاگر ها و اشخاص عادی چگونه عمل می کند؟

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

خب در حقیقت هر نرم افزار قوی از مجموعه از قوانین و مقررات تشکیل شده است که می توان گفت براساس آن عمل می کنند.

به طور مثال یکی از قوانین برنامه اینستاگرام این است که اگر افراد زیادی پست های شما را لایک کنند بدین معنی است که محبوبید و باید بیشتر در بخش های اینستاگرام به چشم بیایید، به این قوانین الگوریتم می گویند

شناخت الگوریتم ها و عمل کردن براساس آنها باعث می شود که در اینستاگرام (بخوانید معدن ثروت)، قوی تر ظاهر شود و پیج اینستاگرام شما رشد کنند که به طبع آن باعث جذب ثروت و شهرت خواهد شد.

تمام الگوریتم های اینستاگرام هدف ساده ای دارند و آن هم این است که با ارائه محتوای مفید و جالب به کاربران خود کاری کنند که شما بیشتر در این اپلیکیشن بمانید یا بیشتر از آن استفاده کنید (این باعث ثروتی عظیم برای اینستاگرام یا شرکت مادر آن متا خواهد شد).

الگوریتم اینستاگرام سال ۲۰۲۴ چگونه کار می کند؟

چندین الگوریتم اینستاگرام باهم در حال فعالیت یا اجرا هستند – هر کدام برای بخش متفاوتی از برنامه، مثل بخش پست (Feed) یا ریلز ها.

اخیرا در یک توئیت، اینستاگرام به طور دقیق دلیل مواردی که در اینستاگرام روزانه می بینید را توضیح داد:

خب بیایید چرایی این محتوایی که در اینستاگرام بیشتر به چشمان می آیند را کشف کنیم 🧐.

جالب است بدانید که، هر الگوریتم اینستاگرام، محتوا را بر اساس فاکتورهای مختلف برای شما رتبه بندی می کند:

الگوریتم فید (Feed): فعالیت شما در فید (لایک ها، کامنت، اشتراک گذاری و سیو هایتان)، اطلاعات مربوط به پست و شخصی که آن را پست کرده همگی برای این الگوریتم مهم هستند مطالب را براساس این اطلاعات به شما نمایش می دهد.

الگوریتم استوری (Story): استوری هایی که در گذشته مشاهده کرده اید یا با آنها درگیر بوده اید، این الگوریتم بر این اساس در نمایش کدام مطلب اینستاگرام برای شما تصمیم می گیرد.

الگوریتم صفحه اکسپلور (Explore): رصد فعالیت شما در صفحه Explore (لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری) و اطلاعات مربوط به پست و شخصی که آن را پست کرده از وظایف این الگوریتم است.

الگوریتم ریلز (Reels): فعالیت شما در قبال ریلزهایی که در اینستاگرام می بینید مثل: (لایک‌ها، کامنت ها، اشتراک‌گذاری‌ها و سیو ها) و اطلاعات مربوط به خود ریلز و پیجی که آن پست کرده است در تصمیم  گیری اینکه چه مطالبی را در اینستاگرام باید ببینید، برای این الگوریتم مهم هستند.

خب اگر تولید محتوا در اینستاگرام را قرار است با قدرت ادامه دهید و از طریق آن ثروت کسب کنید، آشنایی کامل با الگوریتم های اینستاگرام و اینکه هر کدام چه قوانینی دارند تا مطالب شما را به صفحه اکسپلور ببرند یا آنها را بیشتر به کاربران نمایش دهند در ادامه مقاله آورده شده است.

با ما همراه باشید تا با شناخت الگوریتم های اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ بتوانید پیجی با هزاران فالوور و محبوبیت بالا داشته باشید.

الگوریتم های اینستاگرام

 الگوریتم فید اینستاگرام چگونه در قبال پست های فید در سال ۲۰۲۴ عمل می کند؟

الگوریتم فید اینستاگرام در چند سال اخیر بسیار تغییر کرده است و به مدلی تبدیل شده است که علاقه مندی کاربران را در اولویت می گذارد.

اما الگوریتم از کجا می دانید که چه نوع محتوایی را بیشتر دوست خواهید داشت؟ و چه محتوایی به احتمال بیشتر با آن ارتباط برقرار خواهید کرد؟ که همان ها را برای شما در فید بالا می آورد؟

به گفته آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام، این فرآیندی پیچیده است: «ما سیگنال‌ها و پیش‌بینی‌ها را در طول زمان حذف و اضافه می‌کنیم، و تلاش می‌کنیم تا آنچه را که به آن علاقه دارید بهتر کشف کنیم.»

این سیگنال ها عبارتند از:

اطلاعات در مورد پست: تصویر است یا ویدیو؟ کی پست شد؟ چند تا لایک داره؟

اطلاعات در مورد پوستر: چقدر برای شما جالب هستند؟ آیا صاحبان پیج دوست شما هستند؟ مردم چقدر با آن محتوا سرگرم می شوند؟

فعالیت شما: آیا تمایل به تماشای ویدیوهای زیادی دارید؟ معمولاً با چه نوع محتوایی وقت تان را در اینستاگرام می گذرانید؟

سابقه تعامل شما: آیا معمولاً پست های پوستر را می پسندید یا در مورد آنها کامنت می گذارید؟

نکته: اینستاگرام یا بهتر بگوییم الگوریتم اینستاگرام برای اینکه بهترین محتوا را تقدیم شما کند همه کار هایی که انجام می دهید را زیر نظر می گیرد، از پست هایی که لایک می کنید گرفته تا افرادی که بیشترین تعامل را با آنها دارید.

پس اگر قصد رشد در اینستاگرام را دارید تولید محتوا اینستاگرام کاربردی با ظاهر مناسب را در اولویت قرار دهید.

اما بجز این موارد باید چه کار های دیگری انجام دهیم تا پست هایمان را اینستاگرام بیشتر به کاربران نشان دهد؟

برخی امور دیگر وجود دارند علاوه بر امتیازی که اینستاگرام برای تمایلات و علاقه مخاطبین به پیج ها می دهد؛ که می‌توانند در نمایش بیشتر پست های شما به کاربران، تأثیر بگذارند. این شامل:

  1. کیفیت تصویر ، ویدیو یا ریلز های شماست.
  2. اصالت (یعنی اینکه آیا پست قبلاً در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است یا خیر!)
  3. متن های رو تصویر یا ویدیو (watermark) اگر ویدیوی که در اینستاگرام می گذارید از آن کسی دیگر باشد معمولا متن یا لوگویشان در گوشه ای از ویدیو وجود دارد که به این متن watermark می گویند. این یک نمره منفی برای شماست.
  4. نقض قوانین انجمن اینستاگرام
  5. محتوای مخرب یا report شده؛ اگر تعدادی از کاربران برخی از محتوا های شما را گزارش یا report کنند که دارای محتوای نامناسبی است طبیعتا امتیاز منفی خواهید گرفت.

تولید محتوا اینستاگرام با گرافیکی بالا

چه تعاملاتی برای الگوریتم اینستاگرام اهمیت بیشتری دارد؟

تعامل (Engagement) کلیدی است، به خصوص وقتی صحبت از الگوریتم اینستاگرام به میان می آید.

الگوریتم اینستاگرام وقتی پست شما را بررسی می کند میزان احتمال کامنت گذاشتن برای پست تان، لایک کردن، سیو پست، زمانی که کاربر روی آن می گذارد و یا اینکه آیا کاربر پروفایل پیج را هم بررسی می کند یا خیر، را در نظر می گیرد (یعنی اگر احتمال دهد پست شما لایک، سیو، کامنت و بازدید پروفایل بیشتری خواهد داشت قطعا پست تان را به افراد بیشتری نشان می دهد).

با در نظر گرفتن این موضوع، در حین برنامه‌ریزی محتوا و کپشن، این سؤال‌ها را از خود بپرسید:

آیا احتمال اینکه پست لایک شود یا کامنت برایش بگذارند بالاست؟

آیا این پست را کسی سیو می کند تا بعدا نیز آن را بازبینی کند؟

آیا این پست شامل یک CTA  یا اقدام به عمل است؟ (CTA یعنی از کاربر درخواست کنید کاری انجام دهید، مثل “لمس پروفایل برای بازدید از پست های بیشتر” یا انتخاب دکمه “تماس با شما”).

تولید محتوا اینستاگرام قوی به شما کمک خواهد کرد که این نوع تعاملات را بیشتر کنید و از الگوریتم اینستاگرام به نفع رشد پیجتان و کسب ثروت بهره ببرید.

الگوریتم اینستاگرام چگونه در قبال ریلز در سال ۲۰۲۴ عمل می کند؟

الگوریتم اینستاگرام، الگوریتم Reels

اگر نمی دانید ریلز چیست بخوانید

ریلز اینستاگرام این امکان را به کاربران می‌دهد که فیلم‌های کوتاه، خلاقانه و جذاب تهیه کنند و در آن‌ها از افکت‌های تصویری و موسیقی استفاده کنند. در واقع reel ویدیو های ۱۵ ثانیه تا ۱ دقیقه ای است که در آن از افکت های ویژه، تصویر، موسیقی و … استفاده شده است.

فهمیدن نحوه پیشرفت در الگوریتم Reels می تواند مزیتی بزرگ برای هر کسی که به دنبال رشد در اینستاگرام است، باشد.

همانند پست‌های فید، اینستاگرام نمایش ریلز (Reels) را بر اساس آنچه که فکر می‌کند بیننده احتمالاً با آن تعامل خواهد داشت، در اولویت می گذارد و از مجموعه‌ای از سیگنال‌ها برای کمک به رتبه‌بندی ریلز ها استفاده می‌کند. یعنی اگر اینستا فکر کند ریلز پیج شما لایک، کامنت، سیو و اشتراک زیادی خواهد داشت بیشتر آن را به کاربرانش نشان می دهد.

طبق گفته اینستاگرام، برندها و بلاگر ها باید ریلز هایی ایجاد کنند که سرگرم‌کننده، الهام‌بخش یا آزمایشی (برای تشخیص ذائقه مخاطبین تان) هستند و از ابزارهای خلاقانه مانند متن، جلوه‌های دوربین یا فیلترها استفاده کنند.

همچنین باید از پست یا استوری کردن ریلز های اینستاگرامی که وضوح پایینی دارند، خیلی تار هستند، قبلاً در اینستاگرام استفاده شده اند، دارای حاشیه یا واتر مارک هستند یا به‌طور قابل‌توجهی با برنامه دیگری مثل TIKTOK ساخته شده اند، خودداری کنید. این نوع ریلز ها در اینستاگرام شانس پایینی برای نمایش به کاربران دارند.

همچنین اگر دوست دارید در حوزه ریلز الگوریتم اینستاگرام را بیشتر تحت تاثیر قرار دهید حتما از کلمات کلیدی مرتبط با حوزه خودتان، هشتگ ها و کپشن های قوی برای نمایان کرده خود به کاربران به بهترین شکل ممکن بهره بگیرید.

نحوه عملکرد الگوریتم استوری اینستاگرام در سال ۲۰۲۴

الگوریتم استوری اینستاگرام معمولاً به جای بها دادن به محتوای خاص یک استوری، محتوای پیج هایی را که بیشتر با آن‌ها در تعامل هستید، در اولویت می گذارد.

 اینستاگرام می گوید سیگنال های مختلفی را برای استوری ها بررسی می کند، قابل توجه ترین آنها عبارتند از:

سابقه بازدید: هر چند وقت یکبار استوری های یک پیج را مشاهده می کنید.

سابقه تعامل: هر چند وقت یکبار با استوری های یک پیج تعامل دارید (منظور ریپلای، واکنش یا شرکت در نظر سنجی های استوری است).

ارتباط: رابطه کلی شما با صاحب محتوا چگونه است؟

به دلیل ماهیت کوتاه استوری ها، بهترین زمان جهت استوری گذاشتن مورد مهمی برای الگوریتم اینستاگرام نخواهد بود – اما زمانی که از آپلود یک استوری بیش از ۱۰ ساعت گذشت، بعد از آن تأثیر کمی بر رتبه بندی خواهد داشت.

با در نظر گرفتن این موضوع، ایده خوبی است که به طور منظم استوری های اینستاگرام را به اشتراک بگذارید که تعامل را تشویق می کند – استیکرهای نظرسنجی، سوال و مسابقه همه راه های عالی برای ایجاد تعامل هستند.

نکته: در بحث قانع کردن الگوریتم استوری اینستاگرام تعامل مخاطبین با شما بی اندازه مهم است. پس اگر رشد در اینستاگرام را می خواهید کاری کنید که بیشتر افراد با شما، استوری هایتان و پیج تان ارتباط برقرار کنند.

تولید محتوا اینستاگرام + آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام

نحوه عملکرد الگوریتم صفحه اکسپلور (explore) اینستاگرام در سال ۲۰۲۴

خب رسیدیم به یکی از مهمترین بخش های مقاله، همه تقریبا دوست دارند بدانند که چطور یک پست یا ریلز یا ویدیو به اکسپلور می رود، اکسپلور اینستاگرام جایی است که اینستاگرام با توجه به سلیقه شما پست، ویدیو، موزیک یا محتوا هایی را برایتان بالا می آورد که محتوا این قسمت از اینستاگرام بیشتر شما را درگیر می کند و اگر پست های پیجتان به اکسپلور افراد زیادی بروند قطعات مخاطبین تان بسیار افزایش پیدا خواهند کرد و اصطلاحا نون تون در روغنه!

الگوریتم صفحه اکسپلور اینستاگرام محتوایی را ارائه می‌کند که فکر می‌کند بر اساس تعاملات قبلی شما بیشتر به آن علاقه دارید.

در حالی که فید صفحه اصلی اینستاگرام شما بیشتر از محتوای پیج هایی است که قبلاً دنبال کرده‌اید، فید Explore تقریباً به طور کامل از محتوای پیج های جدید تشکیل شده است.

طبق گفته اینستاگرام، «مهم‌ترین اقداماتی که ما در Explore پیش‌بینی می‌کنیم شامل لایک، سیو و اشتراک‌گذاری (share) است».

و مهمترین سیگنال هایی که آنها به آنها نگاه می کنند عبارتند از:

اطلاعات در مورد پست: یک پست چقدر محبوبت خواهد داشت! – مثلا سرعت تعامل کاربران با آن با میزان محبوبت آن رابطه خواهد داشت اگر به سرعت لایک، کامنت، سیو یا share شود قطعا محبوبیت بالایی در انتظارش است و الگوریتم این را متوجه می شود. اهمیت این سیگنال‌ها در اینجا بسیار بیشتر از قسمت Feed و استوری است.

فعالیت شما در اکسپلور: نحوه تعامل شما با پست‌ها در گذشته چگونه بوده است! مثلا اگر بیشتر پست های آشپزی را لایک کرده اید الگوریتم از بین پست های آشپزی به دنبال گزینه برای شما می گردد و همان ها را در اکسپلور به شما نشان خواهد داد.

اطلاعات در مورد پیجی که پست را گذاشته است: چه مقدار کاربران در چند هفته گذشته با این پیج تعامل داشته اند؟ گاهی اوقات فعالیت شما را نیز به حساب می آورد. الگوریتم به این اطلاعات هم حساس است.

صفحه اکسپلور به طور مداوم در حال تغییر است و می توان مهمترین بخش اینستاگرام همین قسمت اکسپلور است که مزایای زیادی برای کاربران و صاحبان پیج ها ایجاد می کند.

نکته: شاید برایتان جالب باشد که الگوریتم اینستاگرام علاوه بر  اهمیت قائل شدن برای کپشن، کلمات کلیدی یا هشتگ های پست تان خود محتوای پست را هم می تواند بررسی کند! اگر می خواهید زمانی که کسی در اینستاگرام، قسمت اکسپلور را جستجو می کند پیج شما را بیابد بیابد، باید علاوه بر هشتگ گذاری درست و کپشن نویسی قوی محتوای مناسب و مرتبط (خود پست باید محتوای خوبی داشته باشد) با موضوع هم داشته باشید.

الگوریتم اینستاگرام + تولید محتوا اینستاگرام و راه های موفقیت در اینستاگرام

عملکرد الگوریتم اینستاگرام در قبال بلاگر ها، پیج های تجاری و پیج های شخصی

شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه الگوریتم اینستاگرام به پیج های خاص (احتمالا منظورشان برخی بلاگر های مشهور یا سلبریتی هاست) یا پیج های کاری رسیدگی بیشتری دارد و آنها را در اولویت دارد.

اما همانطور که اینستاگرام اعلام کرده است الگوریتم اینستا هیچ تفاوتی بین پیج ها قائل نیست! و به هیچ سوگلی امتیاز خاصی نمی دهد! برای الگوریتم همه پیج ها یکسان هستند.

پس این مسئله را ذهن بیرون کنید و بدانید که برای الگوریتم اینستاگرام تفاوتی بین پیج های کاری، اشخاص عادی و پیج بلاگر ها نیست! 

و هر کس فقط زمانی می تواند در اینستا رشد کند که الگوریتم و قوانینش را بشناسد، به آنها عمل کند و بهترین محتوای مورد نیاز مخاطبینش را ارائه دهد.

 ۷ راه غلبه بر الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۲۴

اگر می‌خواهید رتبه پیج و محتوای خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، سیو و کلیک روی پیج) را افزایش دهید.

و با ایجاد تعامل قوی با مخاطبین فعلی تان، به زودی خواهید دید که محتوای تان برای مخاطبان جدید ظاهر شده و به تعداد زیادی افراد نشان داده می شود.

در اینجا هفت راه برای بهبود رتبه الگوریتمی و دستیابی به مخاطبان جدید آورده شده است:

  1. به طور مداوم ریلز اینستاگرام بسازید و منتشر کنید.
  2. تعامل را با استیکر های اینستاگرام نظیر سوال، نظرسنجی، جایزه و … بالا ببرید.
  3. با کپشن های جذاب، کامنت ها و محاوره را افزایش دهید.
  4. هشتگ ها و کلمات کلیدی مرتبط را به پست های خود اضافه کنید.
  5. از  فالوور هایتان بخواهید که شما را به فید مورد علاقه خود اضافه کنند.
  6. محتوای اینستاگرام خود را در چند جا تبلیغ کنید.
  7. از Instagram Analytics استفاده کنید تا ببینید چه کار هایی لازم است انجام دهید.

شماره ۱: به طور مداوم ریلز های اینستاگرام را پست و استوری کنید

ریلز های اینستاگرام هنوز به‌شدت توسط الگوریتم اینستاگرام در سراسر اپلیکیشن تبلیغ می شوند و محبوب هستند.

بعلاوه، Reels در اکسپلور اینستاگرام به شدت بیشتر شده است یعنی صفحه اکسپلور بسیاری از ما سرشار از ریلز های اینستاگرام است و الگوریتم بالا آوردن و تبلیغ آنها را دوست دارد! چون کاربران ریلز را ترجیح می دهند.

الگوریتم اینستاگرام و موفقیت در اینستاگرام با الگوریتم استوری + اکسپلور و ...

شماره ۲: افزایش تعامل با استیکر های استوری اینستاگرام

استیکرهای استوری اینستاگرام (همان؛ نظرسنجی،  سوال، شمارشگر و … که تصویرشان در بالا آمده است) روشی عالی برای ارتباط با مخاطبین هستند – و هر چه پست‌های شما تعامل بیشتری داشته باشند، توسط الگوریتم اینستاگرام بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

استیکرهای اینستاگرام بسیاری وجود دارد، اما بهترین آنها برای بیشتر کردن تعامل، نظرسنجی، اسلایدر ایموجی و استیکرهای سوال هستند.

نکته: برای تقویت تعامل یک استیکر در اولین استوری خود بگذارید!

شماره ۳: با کپشن های عالی محاورات را افزایش دهید

اینستاگرام تأیید کرده است که کامنت ها و لایک‌ها در رتبه‌بندی فید اینستاگرام برای پست مهم هستند – و کپشن خوب باعث ایجاد محاوره بیشتر و بیشتر می شود.

خیلی ساده این کار را انجام دهید، مثلا اگر پستی درباره فواید میوه گیلاس گذاشته اید، می توانید با جملاتی نظیر جملات پایین تعامل را بیشتر کنید، مثلا:

  1. راستی شما چی، گیلاس را دوست دارید، برامون کامنت بگذارید
  2. در صورت موافقت با اینکه گیلاس خوشمزه ترین میوه دنیاست، پست را لایک کنید
  3.  کسی را که دوست دارید باهاش مزرعه گیلاس بزنید را تگ کنید
  4. روی لینک بیو کلیک کنید تا با بقیه میوه ها خوشمزه و پر خاصیت آشنا شوید

شماره ۴: هشتگ ها و کلمات کلیدی را به پست های خود اضافه کنید

افزودن هشتگ‌ها و کلمات کلیدی به پست‌های خود یک راه موثر برای دسترسی به افراد بیشتری در اینستاگرام است، که به معنای “نمایش” بیشتر پست شما توسط الگوریتم اینستاگرام است.

در تحقیقی که انجام شد، متوجه شدیم که پست‌های فید با ۲۰ هشتگ به طور متوسط بالاترین سطح تعامل را دارند.

با این حال، تمرکز بر روی هشتگ های با کیفیت و بیش از حد مرتبط بسیار مهم است – حتی استفاده از ۵ یا ۱۰ هشتگ بهتر از هیچی است.

نکته: جهت مشاوره راه اندازی پیج و سفارش تولید محتوا اینستاگرام با بهترین کیفیت با ما در تماس باشید.

شماره ۵: از فالوور هایتان بخواهید شما را به فید دلخواه شان (Favoriets Feed) اضافه کنند

یک راه آزمایش شده و واقعی برای اینکه الگوریتم اینستاگرام به نفع شما رای دهد می خواهید؟!؟ از فالووران خود بخواهید که شما را به فید مورد علاقه خود اضافه کنند!

الگوریتم اینستاگرام و هک آن

این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا ۵۰ پیج اینستاگرام را به یک فید شخصی که مورد علاقه خودشان بوده، اضافه کنند.

قسمت جالب کجاست؟ طبق گفته اینستاگرام، پست‌های پیج های موجود در فید علاقه‌مندی‌ها نیز در فید صفحه اصلی کاربران (که با یک ستاره مشخص می‌شود) نمایش داده می‌شوند.

به این ترتیب، فالوورهای وفادار می توانند با محتوای شما بیشتر خو بگیرند و به الگوریتم اینستاگرام سیگنال دهند تا محتوای شما را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارد.

الگوریتم اینستاگرام و موفقیت به کمک آن

شماره ۶: پست مشترک بگذارید

یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام گذاشتن پست مشترک بین پیج هاست شما می توانید با پیج هایی که مسیر مشترک دارید یا مطالبی مفید را با کمک هم ساخته اید پست مشترک بگذارید.

شماره ۷: از آنالیتیکس اینستاگرام برای بررسی وضعیت پیج و پیشرفت استفاده کنید

ردیابی و نظارت یا تجزیه و تحلیل مقطعی پیج یکی از مطمئن ترین راه ها برای غلبه و پیروزی بر الگوریتم اینستاگرام است.

داشتن درک درست از نقاط قوت و ضعف پیج تان، ساعات پر بازدید تعداد سیو، لایک، کامنت و … پست هایتان کلی اطلاعات مفید دیگر در بخش Instagram Analytics می تواند شما را به سمت موفقیت هل دهد.

اما بررسی و تجزیه و تحلیل پیج اینستاگرام به معنای چیزی بیشتر از این است که بفهمید کدام عکس، ویدیو یا ریلز بهترین عملکرد را داشته!

درک واقعی نحوه عملکرد محتوای شما – با ردیابی معیارهای کلیدی در طول زمان – برای دانستن اینکه چه چیزی به بهبود رتبه شما کمک می کند بسیار مهم است.
این ابزار به شما امکان می‌دهد تا ۱۲ ماه پست‌های فید اینستاگرام، استوری‌ها و ریلز را ردیابی کنید تا بتوانید بهترین عملکرد هر کدام را بررسی کنید – و با معیارهای کلیدی مانند تعامل، فالوورها، میزان دسترسی (reachلایک‌ها و موارد دیگر فیلتر کنید.

نکته مهندسی: به علاوه، می توانید تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را مستقیماً به دسکتاپ (در یک فایل CSV) خروجی بگیرید و به راحتی می توانید همه آمار خود را در قالب صفحه گسترده نگه دارید.

سخن پایانی

می پرسید، بهترین راه سودآوری و رشد با الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ چیست؟

حوزه کاری خود را مشخص کنید و آن را به خوبی بشناسید، محتوای جذاب بسازید و در این راه ثابت قدم باشید. بقیه کار ها را به الگوریتم اینستاگرام بسپارید.

در این راه در بحث تولید محتوا اینستاگرام، نمونه تولید محتوا اینستاگرام، سفارش تولید محتوا اینستاگرام خلاقانه، تولید محتوا انگلیسی اینستاگرام و … در خدمت شمائیم.

ممکن است به موارد زیر هم علاقه مند باشید …

خدمات تولید محتوا اینستاگرام

خدمات تولید محتوا اینستاگرام

امروزه با محبوبیت عجیب و غریب اینستاگرام در میان مردم ما و فعالیت شبانه روزی پیج های کاری، بلاگر ها و مردم در اینستاگرام می توان گفت این شبکه اجتماعی منبع ثروتی برای ایرانیان است که فقط باید یاد بگیرند از آنها به خوبی استفاده کنند. از این رو خدمات تولید محتوا اینستاگرام امروزه بسیار دارای اهمیت...

تولید محتوا در اینستاگرام رز – خلاقیت محض و کلی چیز، میز دیگه …

تولید محتوا در اینستاگرام رز – خلاقیت محض و کلی چیز، میز دیگه …

تولید محتوا در اینستاگرام این شبکه اجتماعی محبوب امروزه مانند یک جنگ شده! اگر شما ببرید به ثروت می رسید، اگر رقبا قوی تر باشند باید به ثروتی که از اینستا بدست می آورند تا حد ممکن غبطه بخورید ... آماده نبرد هستید! یه خبر خوب اینکه استارت آپ رز در بحث تولید محتوا در اینستاگرام همراه تان خواهد بود و...

سفارش محتوا اینستاگرام استارت آپ رز؛ شکوه، خلاقیت، جسارت و نبوغ

سفارش محتوا اینستاگرام استارت آپ رز؛ شکوه، خلاقیت، جسارت و نبوغ

پیشگفتار خب به دنیای رنگ ها، جسارت، پول و البته کمی زیاده روی یعنی اینستاگرام خوش آمدید در این مقاله قصد داریم به موضوع سفارش تولید محتوا اینستاگرام بپردازیم و به شما ثابت کنیم که این مهم چقدر می تواند روی آینده کسب و کارتان تاثیر گذار باشد. ما را همراهی خواهید کرد؟!چرا تولید محتوا اینستاگرام مهم...